ćwiczenia na kręgosłup


wstałam dziś rano poczułam drętwienie w nogach szczególnie drętwieje mi prawa noga.
kiedy wstaję bolą mnie plecy i drętwieje mi noga




Czuję mrówki w nodze tak jakby ktoś wbijał mi szpilki w nogę.

Brakuje mi czucia w nodze odczuwam brak czucia jeśli ma to znaczenie to też odczuwam ból w nodze szczególnie boli mnie od duży palec u nogi.
odczuwam silny ból pleców raczej silny ból kręgosłupa
Przyczyna bólu w nodze oraz drętwienia kończyn to problem z kręgosłupem dokładnie wypadł mi dysk a może jądro uciska na rdzeń kręgowy.
ćwiczenia na bóle pleców rozciąganie joga to pomaga kiedy boli


Ćwiczenia na kręgosłup ćwiczenia na wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych to pomoga na ból kręgosłupa i ból pleców znikn ie też drętwienie nogi lub drętwienie ręki - usłyszałam od ortopedy to znaczy to jest lekarz rehabilitacji on niesie pomoc w bólach kręgosłupa.

Dziś zaczynam ćwiczenia na kręgosłup aby się pozbyć moich objawów.

  1. moje objawy to:
  2. ból pleców
  3. ból kręgosłupa
  4. ból nogi
  5. drętwienie nogi
  6. brak czucia w nodze
  7. mrówki w nodze
rehabilitacja kręgosłupa teraz później raczej nastawię sie na zapobieganie bólom kręgosłupa.
kiedy boli zaprzestaj ćwiczenia i zgłoś sie do ortopedy neurochirurga lub innego lekarza  niech  poradzi tak jak mi


idę teraz wykonywać te ćwicznia na kręgosłup i na plecyw następnym poscie opiszę jakie ćwiczenia wykonywać aby zniknął ból pleców i ból kręgosłupa.







8 komentarzy:

  1. kto komentuje ból pleców likwiduje

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczynam pisać blog na temat bólów kręgosłupa. Może uda się pomóc paru osobom.

    blog o bólu kręgosłupa

    OdpowiedzUsuń
  3. By zlikwidować bóle kręgosłupa trzeba mięśnie grzbietu umiejętnie rozciągać oraz wzmacniać. Takie ćwiczenia są dokładnie omówione http://www.trenerok.pl/jak-pozbyc-sie-bolu-kregoslupa/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam dzisiaj ćwiczenia, bo już nie można tak dalej życ :) Mam siedzącą pracęi bóle po powrocie do domu są nie do opisania. Jeszcze tylko czaję się na materac ortopedyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio moja mamama straszne bóle kręgosłupa, przez co muszę jej kupić materac dla osoby starszej, który by go dobrze podpierał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dowiedziałam się, że moja znajoma ma dyskopatię i sprawdzam właśnie na stronie https://kregoslup.carolina.pl/schorzenia/dyskopatia/ czym jest ta choroba i w jaki sposób się nią leczy. Wiem, że jest to Centrum, które zajmuje się leczeniem takich schorzeń i znajoma właśnie tam chciałaby udać się na wizytę. Liczę, że się jej powiedzie, bo choroba niestety nie ułatwia życia.

    OdpowiedzUsuń